POHOTOVOST A AKUTNÍ AMBULANCE
(infolinka NONSTOP: 312 606 111 – ústředna)

INFORMACE K OŠETŘENÍ PACIENTŮ NA AKUTNÍCH AMBULANCÍCH

  • Akutní ambulance slouží pro AKUTNÍ OŠETŘENÍ pacientů a příjem pacientů s AKUTNÍM ONEMOCNĚNÍM či AKUTNÍ ZMĚNOU ZDRAVOTNÍHO STAVU.
  • Vzhledem k narůstajícímu počtu pacientů je možné (v případě nezávažného onemocnění), že Vaše čekací doba se prodlouží až na několik hodin.

POHOTOVOST

DĚTSKÁ POHOTOVOST: 
PŘÍZEMÍ PAVILONU D   
Po – Pá 17:00 – 21:00 (od 1. 7. 2023)
So – Ne 08:00 – 20:00
Po ukončení ordinační doby: pavilon D, 2. patro Dětského oddělení                                               
Telefon: 312 606 412, 312 247 527           


POHOTOVOST PRO DOSPĚLÉ: 
PŘÍZEMÍ CAM  
Po – Pá  17:00 – 21:00 (od 1. 7. 2023)
So – Ne 08:00 – 20:00
Po ukončení ordinační doby: dle jednotlivých obtíží – informace na recepci CAM 
Telefon: 312 606 749  


AKUTNÍ AMBULANCE V NEMOCNICI

Oddělení centrálního příjmu:  Přízemí budovy CAM  Informace:
INTERNA NONSTOP • Ošetření pacientů s akutním onemocněním
CHIRURGIE NONSTOP či akutní změnou zdravotního stavu.
TRAUMATOLOGIE NONSTOP • Pořadí pacientů určuje TRIAGE (třídění pacientů)
NEUROLOGIE NONSTOP na recepci a to dle závažnosti zdravotního stavu.
GYNEKOLOGIE NONSTOP Tel. recepce: 312 606 754
UROLOGIE NONSTOP  
     
ORL (ušní, nosní, krční) Po – Pá  07:00 – 15:30 • Po ukončení ordinační doby:
    pavilon B1, budova CAM, 1. patro
    • Tel.: 312 606 497
     
  Pavilon D – přízemí
 
OČNÍ Po – Pá  07:00 – 15:30 • Po ukončení ordinační doby:
    pavilon D, 1. patro
  Budova C1, 4. patro  
PORODNICE   • Pro pacientky od 24. týdne těhotenství.
    • Tel.: 312 606 398

 


V případě, že si nevíte rady, obraťte se na pracovníky recepce v budově CAM. Zde vám budou poskytnuty informace 24 hodin denně
.


CO VŽDY VZÍT S SEBOU:

  • doklad o zdravotním pojištění, osobní průkaz (zákonná povinnost)
  • seznam léků, které užíváte a s jakými nemocemi se léčíte
  • jaké jsou vaše současné potíže a jak dlouho trvají
  • telefonní kontakt na příbuzné

PŘÍJEM K OŠETŘENÍ:

  • Prvním kontaktem pacienta je recepce centrálního příjmu, kde erudovaná zdravotní sestra provádí třídění pacientů dle naléhavosti jejich zdravotního stavu (metodou Emergency Severity Index/ triage/ třídění pacientů dle závažnosti zdravotního stavu)
  • Čísla, které obdržíte na recepci se vztahují k závažnosti zdravotního stavu, neurčují pořadí pacientů
  • Z každé ambulance budete voláni jménem.

DOPRAVA DOMŮ:

  • Pojišťovna dopravu sanitním vozem po ošetření hradí pouze v případě vážných zdravotních důvodů.
  • V jiném případě je k dispozici dopravní zdravotní služba nemocnice (platba za km) nebo je nutné mít zajištěný vlastní odvoz.