Vážení pacienti,

pokud máte připomínky k poskytované zdravotní péči, kontaktujte vedoucího pracoviště – primáře, vrchní sestru, vedoucího laboranta apod., kteří s Vámi Vaše připomínky projednají na místě. 

Vedením nemocnice jsou šetřeny pouze písemné stížnosti, včetně stížností elektronických (zaslaných e-mailem). Stížnost musí obsahovat tyto identifikační údaje stěžovatele: jméno, příjmení, adresu, případně e-mail. Anonymní stížnosti nejsou řešeny.

Pochvaly a stížnosti můžete podávat

Poštou Oblastní nemocnice Kladno, a.s., 
  nemocnice Středočeského kraje 
  sekretariát ředitele 
  Vančurova 1548 
  272 59 Kladno 
     
E-mailem           STÍŽNOSTI:         Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 
  POCHVALY: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Zprávy budou následně přeposlány konkrétním osobám.
Vybraná poděkování mohou být zveřejněna i zde na webových stránkách.

Výběr pochval


pdfVýběr pochval - 2022
pdfVýběr pochval - 2021
pdfVýběr pochval - 2020
pdfVýběr pochval - 2019
pdfVýběr pochval - 2018

pdfVýběr pochval - 2017

Dokumenty ke stažení

pdfPřehled poděkování a stížností - 2023
pdfPřehled poděkování a stížností - 2022
pdfPřehled poděkování a stížností - 2021
pdfPřehled poděkování a stížností - 2020
pdfPřehled poděkování a stížností - 2019
pdfPřehled poděkování a stížností - 2018
pdfPřehled poděkování a stížností - 2017
pdfVnitřní předpis - Šetření a evidence stížností