Vážení pacienti,
pokud máte připomínky k poskytované zdravotní péči, kontaktujte vedoucího pracoviště – primáře, vrchní sestru, vedoucího laboranta apod., kteří s Vámi Vaše připomínky projednají na místě.
Vedením nemocnice jsou šetřeny pouze písemné stížnosti, včetně stížností elektronických (zaslaných e-mailem). Stížnost musí obsahovat tyto identifikační údaje stěžovatele: jméno, příjmení, adresu, případně e-mail. Anonymní stížnosti nejsou řešeny.
Pochvaly a stížnosti můžete podávat
Zprávy budou následně přeposlány konkrétním osobám.
Vybraná poděkování mohou být zveřejněna i zde na webových stránkách.
Výběr pochval
Výběr pochval - 2022
Výběr pochval - 2021
Výběr pochval - 2020
Výběr pochval - 2019
Výběr pochval - 2018
Výběr pochval - 2017
Dokumenty ke stažení
Přehled poděkování a stížností - 2023
Přehled poděkování a stížností - 2022
Přehled poděkování a stížností - 2021
Přehled poděkování a stížností - 2020
Přehled poděkování a stížností - 2019
Přehled poděkování a stížností - 2018
Přehled poděkování a stížností - 2017
Vnitřní předpis - Šetření a evidence stížností