VRCHNÍ SESTRA URGENTNÍHO A CENTRÁLNÍHO PŘÍJMU

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA POZICI:

VRCHNÍ SESTRA URGENTNÍHO A CENTRÁLNÍHO PŘÍJMU

Charakteristika pozice:

  • koncepční a strategické řízení nelékařské zdravotní péče a organizace pracoviště v rámci celého oddělení urgentního a centrálního příjmu, včetně ambulantního traktu
  • řízení, kontrola a hodnocení pracovních výkonů podřízených
  • vytváření podmínek zvyšování odborného růstu pracovního týmu
  • efektivní využívání lidských a materiálních zdrojů

Požadujeme:

  • způsobilost k výkonu zdravotnického povolání na území ČR v souladu se zákonem
    č.  96/2004 Sb. o nelékařských zdravotnických povoláních
  • Bc. nebo Mgr. vzdělání výhodou
  • minimálně 10 let praxe v oboru
  • praxe ve vedoucí pozici výhodou
  • zkušenost s vedením týmu nelékařských zdravotnických pracovníků
  • zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost
  • dobré komunikační dovednosti, organizační a manažerské schopnosti, znalost práce na PC

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání
  • moderní přístrojové vybavení
  • podpora dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace
  • náborový příspěvek
  • 5 týdnů řádné dovolené
  • 2 dny zdravotního volna
  • příspěvek do penzijního připojištění
  • odměny k životnímu a pracovnímu výročí
  • příspěvek na závodní stravování
  • hlídání dětí v dětské skupině Rybička
  • MultiSport karta
  • zvýhodněné masážní služby
  • slevy v nemocniční lékárně a zdravotnických potřebách
  • a další výhody podle Kolektivní smlouvy

Požadované doklady:

  • koncepci řízení oddělení urgentního a centrálního příjmu zaměřenou na zajištění péče o pacienty a řízení nelékařských zdravotnických pracovníků v rozsahu max. 2 normostrany
  • stručný životopis s údaji o dosažené praxi
  • písemný souhlas se zpracováním osobních údajů uchazeče v rámci výběrového řízení
  • výpis z trestního rejstříku ne starší 90 dnů
  • prosté kopie dokladů o vzdělání

Přihlášky a požadované doklady je nutno zaslat písemně do 25.03.2022 na adresu ON Kladno, Vančurova 1548, 272 59 Kladno.                                                                                                   Obálku označit:“ Výběrové řízení vrchní sestra-neotvírat.“

Termín konání VŘ bude uchazečům oznámen.

Kontakt:

Mgr. Lenka Holubová
Vedoucí personálního odboru
, OZO BOZP

telefon: +420 312 606 865, 739 024 390                                                                                                           email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.        

zdravotně - sociální pracovník

Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Středočeského kraje hledá vhodné kandidáty/ky na pozici:

ZDRAVOTNĚ - SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK

Požadujeme: 

  • odbornou způsobilost k výkonu povolání zdravotně sociálního pracovníka dle zákona 96/2004, § 10
  • absolvování zdravotnického bakalářského nebo magisterského studijního oboru sociálního zaměření
  • absolvování studia na VOŠ v oborech nebo programech vzdělání zaměřených na sociální práci, , sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci
  • absolvování studia na VŠ se zaměřením na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální patologii, právo
  • absolvování specializačního studia v oboru zdravotně – sociální péče 

Za výkon povolání zdravotně sociálního pracovníka  se považuje činnost v rámci preventivní, diagnostické, paliativní a rehabilitační péče v oboru zdravotně sociální péče.

Předchozí praxe ve zdravotnickém zařízení je výhodou.

Nabízíme
  • práci v příjemném a kolegiálním prostředí
  • podporu dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace
  • 5 týdnů řádné dovolené + 2 dny zdravotního volna
  • příspěvek do penzijního připojištění
  • příspěvek na závodní stravování/stravenky
  • hlídání dětí v dětské skupině Rybička
  • letní příměstský tábor pro děti
  • MultiSport kartu
  • zvýhodněné masážní služby
  • slevy v nemocniční lékárně a zdravotnických potřebách
  • a další výhody podle Kolektivní smlouvy

Datum možného nástupu

  • ihned

Kontakt

V případě Vašeho zájmu o tuto pozici nám, prosím, zašlete svůj profesní životopis. Pokud byste potřebovali při Vašem rozhodování cokoliv upřesnit, neváhejte nás telefonicky kontaktovat.

Mgr. Lenka Holubová
vedoucí personálního odboru
telefon: 312 606 865739 024 390
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Referent/referentka veřejných zakázek

REFERENT/REFERENTKA VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

Náplň práce:

  • Příprava a administrace veřejných zakázek


Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání (v oborech se zaměřením na veřejnou správu, ekonomii, právo) výhodou
  • Znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
  • Zkušenosti s veřejnými zakázkami v oboru zdravotnictví velkou výhodou
  • Praxe s administrací veřejných zakázek dle zákona o zadávání veřejných zakázek (nadlimitní, podlimitní), případně VZMR (praxe ve zdravotnictví nebo veřejné správě výhodou)
  • Orientace v elektronickém nástroji Tender Arena a ve Věstníku veřejných zakázek výhodou
  • Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, bezúhonnost
  • Logické myšlení, schopnost vyhledávat informace
  • Organizační a komunikační schopnosti, týmová spolupráce, loajalita
  • Příprava zadávacích podmínek, podkladů pro zadavatele či komisi, komunikace s dodavateli
  • Znalost práce na PC na vyšší uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook)

Nabízíme:

  • Stabilní práci v nemocnici Středočeského kraje
  • Pestrou a různorodou práci v přátelském kolektivu
  • Prostor pro vlastní invenci a osobní rozvoj
  • Zaměstnanecké benefity (příspěvek do penzijního připojištění, příspěvek na závodní stravování, stravenky pro zaměstnance, 5 týdnů řádné dovolené, 2 dny zdravotního volna, hlídání dětí v dětské skupině Rybička, MultiSport kartu, zvýhodněné masážní služby, slevy v nemocniční lékárně a zdravotnických potřebách)
  • Další výhody podle Kolektivní smlouvy

Inzerát na Jobs.cz:https://www.jobs.cz/rpd/1573118463/?searchId=43bcb94a-e991-434e-84e2-6616fb4d5b6f&rps=233

V případě Vašeho zájmu o tuto pozici nám, prosím, zašlete svůj profesní životopis. Pokud byste potřebovali při Vašem rozhodování cokoliv upřesnit, neváhejte nás telefonicky kontaktovat.
 
Mgr. Lenka Holubová
vedoucí personálního odboru

telefon: 
312 606 865739 024 390
e-mail: 
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

DOPRAVNÍ ZDRAVOTNÍ SLUŽBA

DOPRAVNÍ ZDRAVOTNÍ SLUŽBA OBLASTNÍ NEMOCNICE KLADNO

Dopravní zdravotní služba je nedílnou součástí Oblastní nemocnice Kladno. Pracuje v nepřetržitém provozu, sedm dní v týdnu, čtyřiadvacet hodin denně. V současné době zaměstnává 24 řidičů a provozuje celkem 15 sanitních vozů, se kterými ročně přepraví bezmála 38 tisíc pacientů.

Všechny vozy mají vybavení, které umožňuje poskytnout přednemocniční nelékařskou první pomoc a které odpovídá legislativním požadavkům (balíček na krvácení, na popáleniny, potřeby pro náhlý porod, na infekční převoz atp).

Bezpečnou přepravu zajišťují profesionální řidiči, kteří jsou pravidelně proškolováni v přepravě raněných a nemocných osob a v poskytování první pomoci.

Dopravní zdravotní služba se nachází v pavilonu J.

Orientační plán Oblastní nemocnice Kladno_2022

NABÍZENÉ SLUŽBY

Dopravní zdravotní služba zajišťuje:

  • dopravu nemocných a raněných
  • přepravu pacientů mezi zdravotnickými zařízeními
  • odvoz pacientů k odborným vyšetření, na potřebné zákroky, rehabilitaci či ke kontrole u lékaře
  • místní i dálkovou dopravu k hospitalizaci, do sociálního zařízení, k pobytu v lázních apod.
  • přepravu do místa bydliště po ukončení hospitalizace
  • přepravu imobilních a méně pohyblivých pacientů
  • přepravu pacientů s nadměrnou tělesnou hmotností nad 140 kg
  • přepravu patologického novorozence či novorozence s nízkou porodní hmotností
  • přepravu infekčních pacientů
  • přepravu pojištěnců VZP ČR ze Slovenska, Německa, Srbska a Černé Hory
  • přepravu samoplátců
  • přepravu biologického materiálu

NÁROK NA PŘEPRAVU

  • Pokud je převoz indikován lékařem a pacient je pojištěn u zdravotní pojišťovny, je doprava zdarma. Poukaz k přepravě pacienta vždy vystavuje ošetřující lékař.
  • Nárok na bezplatnou přepravu vzniká pacientům vyžadujícím neodkladnou péči, kterým akutní zdravotní stav neumožňuje dopravit se k lékaři, specializované léčbě, popř. zpět od lékaře po své ose či hromadnou dopravou.
  • Pokud má pacient doprovod, který se se sanitou vrací zpět, je hrazena i zpáteční cesta.
  • Pokud pacientovi není přidělena k odvozu sanita s úhradou ze zdravotního pojištění a má zájem o odvoz, může si službu objednat sám jako samoplátce.
  • Odvoz či dopravu do nemocnice si pacienti mohou objednat i z domova.
  • Převoz je možný po celé ČR a služba je nepřetržitá.

INFORMACE K OBJEDNÁNÍ PŘEPRAVY

  • Pokud se jedná o předem plánované vyšetření, zákrok či hospitalizaci, doporučujeme si dopravu objednat v předstihu – nejlépe ihned po oznámení termínu výkonu lékařem.
  • V případě, že je doprava zajišťována pro imobilního pacienta, informujte o tom, prosím, dispečink při objednávání.

CENÍK PRO SAMOPLÁTCE

       
       

Ceník Oblastní nemocnice Kladno

KONTAKT

Dispečink  
telefon: 312 248 365 
mobil: 606 614 127
   
Vedoucí dopravní zdravotní služby 
Štefan Šulgán  
telefon:  312 606 256, 602 384 603
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

dsc 0065

dsc 0065

dsc 0065

dsc 0065

dsc 0065

dsc 0065

VYŠETŘENÍ PROTILÁTEK PROTI COVID-19

ZÁKLADNÍ INFORMACE

Pokud máte podezření, že jste prodělali onemocnění covid-19 nebo máte tuto nemoc již za sebou a zajímá vás hladina protilátek v těle, Klinická laboratoř Oblastní nemocnice Kladno nově nabízí jejich vyšetření také samoplátcům. Zájemci o vyšetření se mohou nechat testovat kdykoli s výjimkou případů, kdy se u nich vyskytují jakékoliv příznaky onemocnění covid-19 (např. horečka, chřipkový syndrom, kašel, sípání atd.). V takovém případě je vyšetření protilátek proti antigenům virů SARS-CoV-2 vhodné až po odeznění příznaků.

KAM SE DOSTAVIT K ODBĚRU

Test se provádí odběrem žilní krve v odběrovém centru v budově CAM (Centra akutní medicíny). 
K vyšetření není nutné se předem objednávat.

JAK POSTUPOVAT

  1.  Zájemce o vyšetření uhradí v pokladně nemocnice poplatek za vyšetření protilátek proti antigenům virů SARS-CoV-2.
  2.  S potvrzením o platbě se dostaví do odběrového střediska, kde mu bude proveden odběr.
  3.  Zároveň se s pracovníky domluví na způsobu předání výsledkového listu.
  4.  Výsledky vyšetření jsou standardně připraveny k vyzvednutí u personálu odběrového centra v budově CAM, pokud se zájemce o vyšetření s personálem nedomluví jinak.

CENA VYŠETŘENÍ PRO SAMOPLÁTCE

  • Vyšetření protilátek proti antigenům virů SARS-CoV-2        600,- Kč

PROVOZNÍ DOBA

 Odběrové středisko Klinické laboratoře
 umístění:   přízemí budovy CAM (Centrum akutní medicíny)
 provozní doba:   pondělí – pátek, 6:00 – 14:00 hodin
 e-mail:   Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
   
 Pokladna Oblastní nemocnice Kladno 
 umístění:   budova u vrátnice a hlavního vjezdu do nemocnice 
 provozní doba:   pondělí – pátek7:00 – 12:00 a 13:00 – 14:30 hodin
 telefon:  312 606 475

* Upozorňujeme na odlišný začátek provozní doby odběrového střediska a pokladny!

dsc 0044

dsc 0044

dsc 0044

PSYCHOLOG VE ZDRAVOTNICTVÍ

Oblastní nemocnice Kladno přijme do svého týmu novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

PSYCHOLOG VE ZDRAVOTNICTVÍ

Pracoviště

Oddělení klinické psychologie
http://www.nemocnicekladno.cz/oddeleni/spolecne-obory/klinicka-psychologie

Požadujeme

  • VŠ vzdělání (jednooborová psychologie), kurz psycholog ve zdravotnictví
  • započatý psychoterapeutický výcvik výhodou

Datum nástupu

  • dohodou

Nabízíme

  • zajímavou a různorodou práci (psychodiagnostika dospělí a děti, psychoterapie dospělí, skupinová relaxace, trénink paměti)
  • předatestační vzdělávání na náklady zaměstnavatele (pracoviště je akreditováno pro specializační vzdělávání v klinické psychologii)
  • odborné vedení a profesní rozvoj, pravidelné intervize na pracovišti
  • úvazek 0,4 - 1,0
  • možnost flexibilní pracovní doby
  • příjemný pracovní kolektiv
  • zaměstnanecké benefity (např. sick day, výhodné stravování, stravenky, karta multisport, dětská skupina atd.)

Svůj motivační dopis a strukturovaný životopis nám zašlete na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Pokud byste potřebovali při Vašem rozhodování cokoliv upřesnit, neváhejte nás kontaktovat.

Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Středočeského kraje
Mgr. Milada Kroutilová, vedoucí oddělení klinické psychologie
Telefon: 312 606 147

Charta práv dětí v nemocnici

Charta práv dětí v nemocnici

  1. Děti mají být do nemocnice přijímány jen tehdy, pokud péče, kterou vyžadují, nemůže být stejně dobře poskytnuta v domácím ošetřování nebo při ambulantním docházení.

  2. Děti v nemocnici mají mít právo na neustálý kontakt se svými rodiči a sourozenci. Tam, kde je to možné, mělo by se rodičům dostat pomoci a povzbuzení k tomu, aby s dítětem v nemocnici zůstali. Aby se na péči o své dítě mohli podílet, měli by rodiče být plně informováni o chodu oddělení a povzbuzování k aktivní účasti na něm.

  3. Děti a /nebo jejich rodiče mají právo na informace v takové podobě, jaká odpovídá jejich věku a chápání. Musejí mít zároveň možnost otevřeně hovořit o svých potřebách s personálem.

  4. Děti a/nebo jejich rodiče mají právo poučeně se podílet na veškerém rozhodování ohledně zdravotní péče, která je jim poskytována. Každé dítě musí být chráněno před všemi zákroky, které pro jeho léčbu nejsou nezbytné, a před zbytečnými úkony podniknutými pro zmírnění jeho fyzického nebo emocionálního rozrušení.

  5. S dětmi se musí zacházet s taktem a pochopením a neustále musí být respektováni jejich soukromí.

  6. Dětem se musí dostávat péče náležitě školeného personálu, který si je plně vědom fyzických i emocionálních potřeb dětí každé věkové skupiny.

  7. Děti mají mít možnost nosit své vlastní oblečení a mít s sebou v nemocnici své věci.

  8. O děti má být pečováno společně s jinými dětmi téže věkové skupiny.

  9. Děti mají být v prostředí, které je zařízeno a vybaveno tak, aby odpovídalo jejich vývojovým potřebám a požadavkům, a aby zároveň vyhovovalo uznaným bezpečnostním pravidlům a zásadám péče o děti.

  10. Děti mají mít plnou příležitost ke hře, odpočinku a vzdělání, přizpůsobenou jejich věku a zdravotnímu stavu.

Podle organizace National Association for the Welfare of Children in Hospital (NAWCH) se sídlem v Londýně. Centrální etická komise Ministerstva zdravotnictví České republiky text upravila, schválila a prohlásila za platný 25. února 1992.

Etický kodex

Etický kodex

  1. Pacient má právo na ohleduplnou a odbornou péči prováděnou s porozuměním kvalifikovanými pracovníky.

  2. Pacient má právo znát jméno lékaře a dalších zdravotnických pracovníků, kteří ho ošetřují. Má právo žádat soukromí a služby přiměřené možnostem a ústavu, jakož i možnost denně se stýkat se členy své rodiny či s přáteli. Omezení takového způsobu návštěv může být provedeno pouze ze závažných důvodů.

  3. Pacient má právo získat od svého lékaře údaje potřebné k tomu, aby mohl před zahájením každého dalšího nového diagnostického a terapeutického postupu zasvěceně rozhodnout, zda s ním souhlasí. Vyjma případů akutního ohrožení, má být náležitě informován o případných rizicích, která jsou s uvedeným postupem spojena. Pokud existuje více alternativních postupů, nebo pokud pacient vyžaduje informace o alternativních léčbách, má na seznámení s nimi právo. Má rovněž právo znát jména osob, které se jich zúčastní.

  4. Pacient má v rozsahu, který povoluje zákon, právo odmítnout léčbu a má být současně informován o zdravotních důsledcích svého rozhodnutí.

  5. V průběhu ambulantního i nemocničního vyšetření, ošetření a léčby má nemocný právo na to, aby byly v souvislosti s programem léčby brány maximální ohledy na jeho soukromí a stud. Rozbory jeho případu, konzultace vyšetření a léčba jsou věcí důvěrnou a musejí být prováděny diskrétně. Přítomnost osob, které nejsou léčby přímo zúčastněny, musí odsouhlasit nemocný, a to i ve fakultních zařízeních, pokud si tyto osoby nemocný sám nevybral.

  6. Pacient má právo očekávat, že veškeré zprávy a záznamy týkající se jeho léčby jsou považovány za důvěrné. Ochrana informací o nemocném musí být zajištěna i v případech počítačového zpracování.

  7. Pacient má právo očekávat, že nemocnice musí podle svých možností přiměřeným způsobem vyhovět pacientovým žádostem o poskytování péče v míře odpovídající povaze onemocnění. Je-li to nutné, může být pacient předán jinému léčebnému ústavu, popř. tam být převezen poté, když mu bylo poskytnuto úplné zdůvodnění a informace o nezbytnosti tohoto předání a o ostatních alternativách, které přitom existují. Instituce, která má nemocného převzít do své péče, musí překlad nejprve schválit.

  8. Pacient má právo očekávat, že jeho léčba bude vedena s přiměřenou kontinuitou. Má právo vědět předem, jací lékaři, v jakých ordinačních hodinách a na jakém místě jsou mu k dispozici. Po propuštění má právo očekávat, že nemocnice určí postup, jímž bude jeho lékař pokračovat v informacích o tom, jaká bude jeho výsledná péče.

  9. Pacient má právo na podrobné a jemu srozumitelné vysvětlení v případě, že se lékař rozhodl k nestandardnímu postupu či experimentu. Písemný vědomý souhlas nemocného je podmínkou k zahájení neterapeutického i terapeutického výzkumu. Pacient může kdykoliv, a to i bez udání důvodu, z experimentu odstoupit, když byl poučen o případných zdravotních důsledcích takového rozhodnutí.

  10. Nemocný v závěru života má právo na citlivou péči všech zdravotníků, kteří musejí respektovat jeho přání, pokud tato nejsou v rozporu s platnými zákony.

  11. Pacient má právo a povinnost znát platný řád zdravotnické instituce, kde se léčí (tzv. nemocniční řád), a řídit se jím. Pacient bude mít právo kontrolovat svůj účet a vyžadovat odůvodnění jeho položek bez ohledu na to, kým je účet placen.

V lednu 1991 ratifikovalo Federální shromáždění Listinu lidských práv a svobod; v návaznosti na ni vypracovala a schválila Centrální etická komise Ministerstva zdravotnictví ČR Kodex o právech pacientů; tento byl prohlášen za platný 25. 2. 1992.

AKTUÁLNÍ INFORMACE PRO VEŘEJNOST


Dočasné omezení provozu ozařoven

 cedule v on kladno


► Zrušení dne otevřených v kladenské porodnici v sobotu 1. března a v pondělí 3. března 2025
- důvodem je špatná epidemiologická situace v našem regionu

porodnice zruseni dne otevr dveri


!!! DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ !!!

► Cestovatelská anamnéza - informace pro dárce krve od hematologicko-transfuzního oddělení kladenské nemocnice 

/8.2.2025/

seznamu zemí, jejichž návštěva následně neumožňuje darování krve po kratší či delší dobu

...PRO VÍCE INFORMACÍ KLIKNĚTE NA TITULEK ZPRÁVY, BUDETE PŘESMĚROVÁNÍ NA JEJÍ PLNÉ ZNĚNÍ...


Zákaz návštěv na lůžkových odděleních
Od pátku 7.2.2025 do odvolání

zákaz návštěv


Stěhování dětského standardního oddělení do nových prostor: 30. a 31.1.2025
Omezený provoz od 27.1.2025

 


Upozornění pro pacienty: přesun chirurgických poraden z přízemí atria bloku C2 do 3. patra bloku C1

upozornění pro pacienty přesun chirurgických poraden


Nové umístění diabetologické ambulance: přízemí pavilonu A, přístup vchodem A1

Oblastní nemocnice Kladno informuje pacienty, že od pondělí 13. ledna 2025 je diabetologická ambulance interního oddělení nově umístěná v přízemí pavilonu A. Přístup do ambulance je vchodem A1.

Na dosavadních místech, ve 4. patře pavilonu A a v Niederleho pavilonu, již ambulance nebudou.

diabetologická ambulance od 13. ledna 2025 nově v přízemí pavilonu a přístup vchodem a1


Nové umístění části odborných ambulancí dětského oddělení a nové číslo na dětskou pohotovost

detske ambulance nove umisteni novy tel lspdd 2


Urologické ambulance nově v přízemí bloku C2

urologicke ambulance v novém 3


Telefonické objednávání do odborných ambulancí a poraden dětského oddělení v předem vyhrazené časy

Dětské a novorozenecké oddělení Oblastní nemocnice Kladno zavedlo novinku při objednávání malých pacientů do jednotlivých odborných ambulancí. Aby se mohl personál volajícím plně věnovat, byl zprovozněn systém telefonického objednávání v předem vyhrazené časy

Seznam jednotlivých odborných ambulancí dětského oddělení s konkrétními telefonními čísly a přehledem časů, kdy je možné ohledně objednání či změn termínů volat je uveden na stránkách dětského oddělení - přímý link ZDE .

telefonicke objednavani do detskych odbornych ambulanci


Gynekologické ambulance nově v přízemí bloku C2

gynekologické ambulance v novém na fb a insta


Onkologické ambulance nově v přízemí bloku C2

onkologické ambulance v novém

 



 

Odprodej nepotřebného majetku

Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Středočeského kraje v současné chvíli nabízí k odprodeji tento nepotřebný majetek:

v současné době ON Kladno nepotřebný majetek k odrodeji nenabízí

PŘEHLED ROKU 2020

2020

LEDEN

▪  PRVNÍM KLADENSKÝM MIMINKEM JE VOJTA 
▪  PRŮVOD TŘÍ KRÁLŮ SE ZASTAVIL I V KLADENSKÉ NEMOCNICI
▪  PŘEDPORODNÍ KURZY A CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ V ROCE 2020
▪  SVĚTOVÝ DEN BOJE PROTI RAKOVINĚ 2020

ÚNOR

▪  POZVÁNKA NA 7. PLES ZDRAVOTNÍKŮ
▪  KLADENSKÁ PORODNICE ZÍSKALA CERTIFIKÁT ZA ŠETRNÉ PORODY
▪  DOPORUČENÍ MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ OBČANŮM ČR A DALŠÍM OSOBÁM PŘIJÍŽDĚJÍCÍM Z ITÁLIE
▪  KLADENSKÁ NEMOCNICE ZAHÁJILA PROSTŘEDNICTVÍM NEMSK, A.S. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA REKONSTRUKCI BLOKU C2

BŘEZEN

▪  ZÁKAZ NÁVŠTĚV NA VYBRANÝCH ODDĚLENÍCH
▪  ZAMĚSTNANCI POTĚŠILI ONKOLOGICKY NEMOCNÉ DĚTI
▪  VÝZVA PARTICIPATIVNÍHO ROZPOČTU STŘEDOČESKÉHO KRAJE PRO ROK 2020
▪  PŘIPRAVTE SE NA JARO S NAŠÍ LÉKÁRNOU
▪  ZÁKAZ NÁVŠTĚV NA VŠECH ODDĚLENÍCH NEMOCNICE
▪  ZRUŠENÍ 7. PLESU ZDRAVOTNÍKŮ
▪  INFORMACE PRO VEŘEJNOST OHLEDNĚ KORONAVIROVÉ INFEKCE (COVID-19)
▪  ODBĚROVÉ MÍSTO PŘI PODEZŘENÍ NA KORONAVIRUS
▪  ZÁKAZ NÁVŠTĚV NA VŠECH ODDĚLENÍCH NEMOCNICE

DUBEN

▪  POHODOVÉ A KLIDNÉ VELIKONOCE
▪  POVOLENÍ PŘÍTOMNOSTI TŘETÍ OSOBY U PORODU
▪  PODĚKOVÁNÍ ZA VŠECHNY DARY PRO KLADENSKOU NEMOCNICI
▪  KLADENSKÁ NEMOCNICE MÁ ZMODERNIZOVANÉ PROSTORY ŠESTINEDĚLÍ

KVĚTEN

▪  TESTOVÁNÍ SAMOPLÁTCŮ NA ONEMOCNĚNÍ COVID-19
▪  NÁVŠTĚVY U PACIENTŮ V OBLASTNÍ NEMOCNICI KLADNO

ČERVEN

▪  DĚKOVNÝ KONCERT HUDBY HRADNÍ STRÁŽE A POLICIE ČR
▪  HUDBA HRADNÍ STRÁŽE A POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY PODĚKOVALA KLADENSKÝM ZDRAVOTNÍKŮM MALÝM KONCERTEM
▪  UPOZORNĚNÍ NA MOŽNÉ ZPOŽDĚNÍ VÝSLEDKU TESTU NA ONEMOCNĚNÍ COVID-19
▪  REKONSTRUKCE PATOLOGIE KLADENSKÉ NEMOCNICE UMOŽNÍ PRÁCI S JEDNÍM Z NEJPROGRESIVNĚJŠÍCH LABORATORNÍCH SYSTÉMŮ V ČR
▪  PROŽIJTE LÉTO BEZ OBAV ZE SLUNÍČKA

ČERVENEC

▪  KLADENSKÁ NEMOCNICE DOSTALA DAR OD KAPKY NADĚJE
▪  ZMĚNA PROVOZU ODBĚROVÉHO MÍSTA COVID-19

ZÁŘÍ

▪  V KLADENSKÉ NEMOCNICI PROBĚHLO SLAVNOSTNÍ ZAHÁJENÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ
▪  ABY VÁS PODZIM NEVYVEDL Z MÍRY
▪  V KLADENSKÉ NEMOCNICI VZNIKNE DALŠÍ ODBĚROVÉ MÍSTO
▪  KLADENSKÁ NEMOCNICE VYHLAŠUJE ZÁKAZ NÁVŠTĚV
▪  DO ODVOLÁNÍ JSOU ZRUŠENY PŘEDPORODNÍ KURZY I CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

ŘÍJEN

▪  KLADENSKÁ NEMOCNICE POKRAČUJE V REALIZACI PROJEKTU REKONSTRUKCE PAVILONU C2
▪  KLADENSKÁ NEMOCNICE ROZŠÍŘILA LABORATOŘ O PCR PRACOVIŠTĚ
▪  KLADENSKOU NEMOCNICI NAVŠTÍVIL MINISTR ZDRAVOTNICTVÍ
▪  LÉKÁRNA BUDE VE STÁTNÍ SVÁTEK OTEVŘENA
▪  ZÁKAZ NÁVŠTĚV NA ODDĚLENÍ ŠESTINEDĚLÍ 

LISTOPAD

▪  RESPIRÁTOR PRO TŘETÍ OSOBU PŘI PORODU
▪  BLÍŽÍ SE SVĚTOVÝ DEN PŘEDČASNĚ NAROZENÝCH DĚTÍ
▪  ZKRÁCENÍ PROVOZNÍ DOBY ODBĚROVÉHO CENTRA
▪  INVENTURA LÉKÁRNY A PRODEJNY ZDRAVOTNICKÝCH POTŘEB
▪  TEPLÁRNA POMOHLA NEMOCNICI LETOS JIŽ PODRUHÉ, TENTOKRÁT PODPOŘILA ODDĚLENÍ ARO
▪  MIMINKA V KLADENSKÉ NEMOCNICI ZAHŘEJÍ NOVÉ ZAVINOVAČKY

PROSINEC

▪  KLADENSKÁ NEMOCNICE ZŘÍDILA ANTIGENNÍ ODBĚROVÉ CENTRUM
▪  KLADENSKÁ NEMOCNICE NOVĚ NABÍZÍ ANTIGENNÍ TESTOVÁNÍ NA KORONAVIRUS I PRO SAMOPLÁTCE 
▪  LETOŠNÍ SANITÁŘSKÝ KURZ ÚSPĚŠNĚ UKONČILO TŘICET ÚČASTNÍKŮ
▪  UPOZORŇUJEME NA ZMĚNY SPOJENÉ S TESTOVÁNÍM NA KORONAVIRUS
▪  PROVOZNÍ DOBA LSPP, LÉKÁRNY, ZDRAVOTNICKÝCH POTŘEB A ODBĚROVÝCH CENTER
▪  PF 2021

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Informace o zpracování osobních údajů

Správce údajů:  Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Středočeského kraje
IČO: 27256537
Sídlo: Vančurova 1548, 272 59 Kladno
Web: www.nemocnicekladno.cz
Kontakt na pověřence
pro ochranu osobních údajů: 

Ing. Michaela Nováková, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

(dále jen „my“)

Co se v tomto dokumentu dozvíte?

  • Proč zpracováváme Vaše údaje a jaký k tomu máme právní základ.
  • Jaké kategorie údajů zpracováváme a odkud se k nám dostaly;
  • jak údaje zpracováváme;
  • komu můžeme údaje předat a kam se mohou dostat;
  • jak s údaji pracujeme a po jakou dobu;
  • jaká máte práva.

1. Proč zpracováváme Vaše údaje?

Abychom Vám mohli poskytovat zdravotní služby na špičkové úrovni či plnit své smluvní závazky, musíme o Vás zjistit a evidovat některé důležité údaje. Jelikož každé takové zjišťování, uchovávání či evidování (dále též „zpracování“) údajů o Vás může probíhat pouze pokud to umožňuje obecné nařízení GDPR a zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, níže jsou uvedeny důvody tzv. právní tituly, na základě, kterých Vaše údaje můžeme zpracovávat.

1.1. Zpracování osobních údajů na základě právních povinností

Právní předpisy nám v některých případech ukládají povinnost Vaše osobní údaje zpracovávat,
a to zejména:

  • Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a vyhláška č. 98/2012 Sb., o zdravotnické dokumentaci
  • Zákon č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách
  • Zákon č. 374/2011 Sb., o zdravotnické záchranné službě
  • Zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění
  • Zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech
  • Zákon č. 375/2022 Sb., o zdravotnických prostředcích
  • Zákon č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví
  • Zákon č. 285/2002 Sb., transplantační zákon
  • Zákon č. 296/2008 Sb., o lidských tkáních a buňkách
  • Zákon č. 66/1986 Sb., o umělém přerušení těhotenství
  • Zákon č. 130/2002 Sb., o podpoře výzkumu a vývoje
  • Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích
  • Zákon č. 592/1992 Sb., o pojistném na veřejné zdravotní pojištění 
  • Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
  • Zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel

Zpracování osobních údajů probíhá za účelem:

  • poskytování zdravotních služeb;
  • vedení zdravotnické dokumentace;
  • vyúčtování zdravotní péče zdravotním pojišťovnám;
  • daňových povinností a vedení účetnictví.

1.2. Zpracování osobních údajů na základě smlouvy

Do této části patří zpracování, které souvisí s poskytováním zdravotní péče na základě smlouvy o poskytování zdravotních služeb, kterou s Vámi standardně uzavíráme. Jedná se zejména o situace, kdy daný zákrok není hrazen z veřejného zdravotního pojištění. V tomto případě může docházet ke zpracování osobních údajů dalších účastníků smluvního vztahu nebo jinak dotčených osob. Bez zpracování těchto údajů nemůžeme plnit naše smluvní závazky vůči Vám. Proto se v tomto případě nevyžaduje ke zpracování údajů Váš zvláštní souhlas. Pokud byste nám potřebné údaje nesdělili, nemůžeme s Vámi smlouvu uzavřít.

Na základě plnění smluvních závazků se zpracovávají osobní údaje též dodavatelů našich služeb nebo zboží či jejich zaměstnanců.

1.3. Zpracování osobních údajů na základě oprávněných zájmů

Dalším titulem pro zpracování osobních údajů je ochrana Vašich či našich práv a zájmů nebo zájmů třetích osob. Pod tento základ spadá provoz kamerového systému a vedení evidence za účelem určení, obhajoby a vymáhání našich práv (uplatňování práv na proplacení péče u zdravotních pojišťoven, evidence dlužníků, vymáhání náhrady škody atd.) a k fungování některých pomocných činností, které zajišťují hladké fungování naší hlavní funkce, kterou je právě poskytování zdravotní péče (evidence kontaktních údajů, objednávání pacientů, evidence stížností nebo pochval atp.).

Proti zpracování založeném na oprávněných zájmech je možné podat námitku, kterou přezkoumáme a zhodnotíme, zda dané zpracování splňuje požadavky právních předpisů. Více o svých právech naleznete dále v tomto dokumentu.

1.4. Zpracování zvláštní kategorií osobních údajů na základě veřejného zájmu v oblasti veřejného zdraví

Jelikož je ke zpracování údajů o Vašem zdravotním stavu, které se nachází ve zdravotnické dokumentaci či které jsou zpracovávány za účelem poskytování zdravotní péče, potřeba zvláštního právního důvodu, tyto údaje o Vás evidujeme také na základě veřejného zájmu v oblasti veřejného zdraví.

1.5. Zpracování osobních údajů se souhlasem subjektu údajů

Pokud nemáme ke zpracování jiný právní základ (viz výše), provádíme ho s Vaším souhlasem. Souhlas se zpracováním lze kdykoliv odvolat s tím, že na předchozí zpracování ovšem nemá odvolání souhlasu vliv.

S Vaším souhlasem můžeme zpracovávat údaje pro tyto účely:

  • zasílání marketingových zpráv;
  • provádění klinických studií či vědeckovýzkumné práce;
  • jiné operace, o kterých budete před udělením souhlasu informováni v dokumentu, kterým souhlas udělujete.

2. Jaké údaje zpracováváme?

Zpracováváme údaje, které potřebujeme k plnění našich právních povinností vyplývajících ze zákona o zdravotních službách či ze zákonů jiných, kteréžto regulují naši činnost (např. zákon o účetnictví, daňový řád atp.). Bude se tedy jednat o všechny osobní údaje, které se nachází ve Vaší zdravotnické dokumentaci, ve Vámi udělených souhlasech či údaje, které se nacházejí
v různých pomocných systémech. Tam, kde je to z hlediska plnění našich povinností nezbytné, se může zpracování týkat i dalších osob (např. rodinných příslušníků při uchovávání rodinné anamnézy). Nejčastěji budeme zpracovávat Vaše identifikační, popisné, kontaktní, socioekonomické a zdravotní údaje.

U dodavatelů služeb se bude jednat o údaje týkající se smluv, které s Vámi jako s dodavateli máme uzavřené, údaje finanční (např. pro provedení plateb) a další údaje, které nám sdělíte nebo které zjistíme v průběhu trvání smluvního vztahu.

Kategorie zpracovávaných údajů:

  • identifikační údaje sloužící k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci subjektu údajů (např. jméno, příjmení, titul, příp. rodné číslo, datum narození, adresa trvalého pobytu, IČO, DIČ);
  • kontaktní údaje (např. adresa trvalého bydliště, adresa korespondenční, číslo telefonu, číslo faxu, e-mailová adresa, ID datové schránky a jiné obdobné informace);
  • popisné a sociodemografické údaje (věk, pohlaví, rodinný stav, počet dětí, státní příslušnost, povolání, vzdělání, příjmy a výdaje apod.);
  • údaje o zdravotním stavu (údaje zvláštní kategorie) či jiné citlivé údaje, které nám sdělíte, a které jsou nezbytné pro vedení úplné zdravotnické dokumentace (např. sexuální orientace, genetické údaje, biometrické údaje);
  • transakční údaje (veškeré platby, výplaty plnění, včetně příslušných platebních informací).
  • údaje týkající se využití webových stránek nebo aplikací;

3. Jak údaje zpracováváme?

Zpracování osobních údajů probíhá jak manuálně, tak automatizovaně v elektronických informačních systémech, a to v elektronické i listinné podobě. Děje se tak vždy při vysokém technickém, organizačním a personálním zabezpečení v souladu s právními předpisy.
Při zpracování nedochází k automatizovanému rozhodování.

4. Odkud údaje získáváme?

  • přímo od Vás při komunikaci s Vámi;
  • ze zdravotnické dokumentace;
  • z vlastní činnosti při poskytování zdravotní péče (výsledky vyšetření);
  • u dodavatelů služeb ze smluvní dokumentace, případně veřejných rejstříků.

5. Komu můžeme údaje předat?

Osobní údaje mohou vedle nás, našich zaměstnanců a osob pro nás činných zpracovávat také smluvní zpracovatelé nebo další správci, kteří se podílejí na zajištění našich vzdělávacích služeb. Jedná se o:

  • osoby zmocněné k nahlédnutí do zdravotnické dokumentace;
  • zdravotní pojišťovny a jejich revizní lékaře;
  • laboratoře;
  • Státní ústav pro kontrolu léčiv, Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR;
  • Ministerstvo zdravotnictví;
  • soudní znalce;
  • lékaře orgánů sociálního zabezpečení;
  • soudy, policii a jiné orgány, plyne-li takové předání ze zákona;
  • zpracovatele (typicky poskytovatele IT služeb či poskytovatele specializované lékařské přístrojové techniky);
  • organizace, se kterými spolupracujeme při provádění vědeckovýzkumné činnosti.

5.1. Mlčenlivost

Veškeré osoby, které s námi spolupracují a které s osobními údaji přicházejí do styku v rámci plnění svých pracovních či smluvních povinností, jsou vázány mlčenlivostí a dodržují dostatečné standardy pro zabezpečení Vašich údajů, a to i po skončení spolupráce.

6. Kdy můžeme předat údaje do zahraničí?

Vaše osobní údaje mohou být předávány ke zpracování v rámci EU a Evropského hospodářského prostoru (např. poskytovatelům IT technologií nebo dalším příjemcům uvedeným výše). V souladu s právními předpisy můžeme osobní údaje předávat i do zemí mimo EU/EHP. Takové předání je však možné jen v případě zajištění odpovídajícího zabezpečení a doložení záruk, že bude s údaji nakládáno v souladu s právními předpisy.

7. Jak dlouho máme údaje u sebe?

Doba uchování a archivace osobních údajů je závislá na několika faktorech, které se uplatní podle konkrétní situace, ve které jsou osobní údaje zpracovávány. Nejčastěji se osobní údaje zpracovávají po dobu trvání a plnění zákonných povinností (např. podle zákona o účetnictví, daňového řádu atp), po dobu trvání smlouvy či po dobu trvání našich oprávněných zájmů.

Naše činnost rovněž podléhá speciální sektorové regulaci, která nám ukládá uchovávat zdravotní dokumentaci po dobu od 5 do 100 let v závislosti na konkrétním typu případu (viz níže demonstrativní výčet):

  • ambulantní péče – 5 let od posledního poskytnutí péče;
  • lůžková péče – 40 let od ukončení poslední hospitalizace nebo 10 let od úmrtí, jedná-li
    se o následnou lůžkovou péči či dlouhodobou lůžkovou péči po dobu 20 let od ukončení poslední hospitalizace nebo 10 let od úmrtí;
  • péče poskytnutá v souvislosti s léčbou duševních poruch a poruch chování – 100 let od data narození nebo 10 let od úmrtí.

Podrobnosti trvání doby zpracování máme upraveny ve skartačním řádu a vychází ze zákona o poskytování zdravotních služeb či z prováděcí vyhlášky č. 98/2012 Sb., o zdravotnické dokumentaci.

V případě udělení souhlasu probíhá zpracování do odvolání souhlasu, není-li přímo u souhlasu uvedeno jinak. Souhlas můžete kdykoliv odvolat a tím zpracování ukončit.

8. Jaká jsou Vaše práva?

Ve vztahu ke zpracování Vašich osobních údajů můžete využít právo na odvolání souhlasu, přístup, opravu, výmaz, na omezení zpracování, na přenositelnost (tzv. portabilitu) či vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů.

 

Zásady zpracování osobních údajů

Obecná ustanovení

Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Středočeského kraje (dále „ON Kladno“) zpracovává a uchovává veškeré získané osobní údaje v souvislosti s poskytováním zdravotních služeb a dalších služeb zákonným způsobem, a to zejména zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále též „zákon o zdravotních službách“), zákonem č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále též „zákon specifických zdravotních službách“), zákonem č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění, ve znění pozdějších předpisů (dále též „zákon o veřejném zdravotním pojištění“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále též „zákon o zpracování osobních údajů“) a v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále též „Nařízení“), které je účinné od 25.5.2018.

Osobními údaji jsou veškeré informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby, které ON Kladno zpracovává v rámci poskytování zdravotnických a dalších služeb.

Aktuální kontaktní informace naleznete na adrese: http://www.nemocnicekladno.cz/nemocnice/gdpr

Správce osobních údajů

Správcem osobních údajů je Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Středočeského kraje, se sídlem Vančurova 1548, PSČ: 272 59, Kladno, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 10020, IČO: 272 56 537.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Správce osobních údajů jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktní informace pověřence pro ochranu osobních údajů:

  • jméno:    Ing. Michaela Nováková
  • e-mail:    Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Poskytování zdravotních služeb

ON Kladno zpracovává osobní údaje pacientů, kdy na základě zákonem stanovené povinnosti vede zdravotnickou dokumentaci, která obsahuje identifikační údaje, kontaktní údaje a údaje týkající se zdravotního stavu (tzv. zvláštní kategorie osobních údajů), údaje související s pojištěním pacienta a další údaje související s poskytováním zdravotních služeb. Tuto povinnost ON Kladno ukládá zákon o zdravotních službách. Poskytnutí neúplných nebo nesprávných osobních údajů bude znamenat, že pacientům nebude ON Kladno moci kvalifikovaně poskytnout zdravotní služby. Doba uchování zdravotnické dokumentace se řídí spisovým a skartačním řádem ON Kladno dle ustanovení zákona č. 98/2012 Sb., o zdravotnické dokumentaci, ve znění pozdějších předpisů, a dále též zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

ON Kladno dále zpracovává na základě zákona o zdravotních službách identifikační údaje, kontaktní údaje a údaje týkající se zdravotního stavu (tzv. zvláštní kategorie osobních údajů) zákonných zástupců. V případě poskytování zdravotních služeb dětem a mladistvým (případně osobám s omezenou svéprávností) dochází rovněž ke zpracování osobních údajů jejich zákonných zástupců a opatrovníků, a to pro účely splnění zákonných povinností.

Osoby blízké

V souvislosti s poskytováním zdravotních služeb může rovněž docházet ke zpracování identifikačních a kontaktních údajů osob blízkých, pokud pacienti takové údaje poskytnou. Tyto údaje jsou zpracovávány výhradně pro zajištění komunikace a pro případné poskytnutí informací o zdravotním stavu pacienta.

Vykazování zdravotním pojišťovnám

Osobní údaje pacientů zpracovávané v rámci poskytování zdravotních služeb jsou ON Kladno rovněž zpracovávány za účelem vykazování rozsahu poskytnutých zdravotních služeb a jejich následné úhradě ze strany zdravotních pojišťoven.

Zabezpečení dat

ON Kladno udržuje nezbytná přiměřená technická a organizační opatření, vnitřní kontroly a procesy bezpečnosti informací v souladu s nejlepší praxí odpovídající možnému hrozícímu riziku pro subjekt údajů. Zároveň zohledňujeme stav technologického vývoje s cílem chránit osobní údaje subjektů údajů před náhodnou ztrátou, zničením, změnami, neoprávněným zveřejněním nebo přístupem. Tato opatření mohou mimo jiné zahrnovat zejména přijetí přiměřených kroků k zajištění odpovědnosti zaměstnanců, kteří mají přístup k osobním údajům subjektů údajů, školení zaměstnanců, pravidelné zálohování, postupy pro obnovu dat a řízení incidentů, softwarová ochrana zařízení, na kterých jsou uložena osobní data uložena atd.

Sdílení a předávání osobních údajů
(příjemci osobních údajů)

Osobní údaje, které ON Kladno shromažďuje a dále zpracovává v souvislosti s poskytováním zdravotních služeb, může sdílet se třetími osobami, a to pouze v případech stanovených zákonem.

Záruky

Se zpracovateli osobních údajů jsou vždy uzavřeny smlouvy o zpracování osobních údajů, které zaručují nejméně stejnou úroveň ochrany osobních údajů jako tento dokument (Zásady ochrany osobních údajů). V případě, že dochází k předávání některých osobních údajů mimo území EU/EHS, toto předávání probíhá v souladu s pravidly stanovenými v kapitole V. Nařízení.

Práva subjektů údajů

V souladu s platnými právními předpisy mají subjekty údajů tyto práva:

  • Právo na přístup

Máte právo získat osobní údaje týkající se Vaší osoby a osobní údaje, které jste nám poskytli. Právo na přístup zahrnuje též právo získat kopii osobních údajů, které o Vás zpracováváme. Tím není dotčeno Vaše právo žádat o poskytnutí výpisu nebo kopie zdravotnické dokumentace, které můžete uplatňovat na základě Žádosti o záznam k pořízení výpisu nebo kopie zdravotní dokumentace postupem blíže specifikovaným na adrese www.nemocnicekladno.cz/pro-pacienty/ostatni-dokumenty-ke-stazeni (informace k žádosti - F 006).

  • Právo na opravu (doplnění)

Dle platné právní úpravy máte právo na opravu Vašich osobních údajů. Pokud zjistíte, že jsou Vaše osobní údaje (zejména kontaktní údaje) nepřesné či neúplné, můžete ON Kladno požádat o opravu těchto osobních údajů.

  • Právo na výmaz („být zapomenut“)

Subjekt údajů je rovněž oprávněn požádat ON Kladno o výmaz některých svých osobních údajů. Rozsah, ve kterém může ON Kladno vyhovět takovéto žádosti může být limitován zákonnými povinnostmi ON Kladno k uchovávání některých osobních údajů (ochrana našich oprávněných zájmů a práv), a to zejména na základě zákona o zdravotních službách či jiných souvisejících předpisů.

  • Právo vznést námitku

Subjekt údajů má v některých případech možnost vznést tzv. námitku proti zpracování osobních údajů. Jedná se například o situace zpracovávaných údajů za účelem plnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu či při výkonu veřejné moci včetně přímého marketingu nebo na základě oprávněného zájmu. Pokud se na straně ON Kladno neprokážou závažné důvody pro zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy či právy a svobodami, a pokud zpracování není nezbytné pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků, ON Kladno nebude osobní údaje dále zpracovávat.

  • Právo na omezení zpracování

V souvislosti s uplatněním výše uvedených práv je subjekt údajů rovněž oprávněn ON Kladno požádat o dočasné omezení zpracování svých osobních údajů, a to pokud:

  • popíráte přesnost údajů, a to do doby, než přesnost ověříme;
  • údaje nejsou potřeba pro účely zpracování, avšak požadujete jejich zpracování pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků;
  • jste vznesli námitku proti zpracování, dokud nebude ověřeno, zda naše oprávněné důvody převažují nad Vašimi oprávněnými zájmy;
  • zpracování údajů bylo protiprávní a požadujete namísto výmazu údajů jen omezení jejich zpracování.
  • Přenositelnost 

Máte právo obdržet údaje, které zpracováváme na základě souhlasu nebo na základě uzavření nebo plnění smlouvy a které jste nám sami poskytli nebo které přímo vyplývají z Vaší činnosti. Tyto údaje Vám poskytneme ve strojově čitelném formátu. Právo přenositelnosti tzv. portability však platí pouze pro automatizovaně zpracovávané osobní údaje.

  • Právo na odvolání souhlasu  

V případě zpracování založeného na Vašem souhlasu můžete souhlas kdykoliv odvolat.

V případě využití shora uvedených práv je nezbytné vyplnit žádost F 005-7 a doručit ji:

  • osobně
    Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Středočeského kraje
    právní oddělení
    Vančurova 1548, PSČ: 272 59, Kladno
  • poštou
    Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Středočeského kraje
    právní oddělení
    Vančurova 1548, PSČ: 272 59, Kladno
  • e-mailem
    Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • datovou schránkou
    jbeff8f

Stížnost u dozorového úřadu pro ochranu osobních údajů 

V případě zjištění, že ON Kladno nezpracovává osobní údaje v souladu se zákonem, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, PSČ: 170 00, Praha 7.

Informace o kamerovém systému v ON Kladno

V prostorách ON Kladno je umístěn kamerový systém, prostřednictvím kterého dochází ke zpracování osobních údajů pacientů areálu ON Kladno a jiných návštěvníků, a to za účelem ochrany majetku ON Kladno, personálu a pacientů. Kamery snímají obraz nepřetržitě. Záznamy z kamer jsou uchovávány na záznamovém zařízení po dobu 6 dní a po uplynutí této doby jsou tyto záznamy vymazány. Na žádost orgánů činných v trestním řízení mohou být záznamy z kamerového systému těmto orgánům zpřístupněny.

Níže uvedená tabulka slouží k řádnému informování zaměstnanců/pacientů o rozsahu, účelu a době zpracování osobních údajů v souvislosti s provozem kamerového systému provozovaného v ON Kladno. Osobní údaje mohou být zpracovány elektronicky zaměstnanci ON Kladno.

Správce osobních údajů

 

Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Středočeského kraje IČO: 272 56 537

Vančurova 1548

PSČ: 272 59, Kladno

tel.: +420 312 606 111

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Správce kamerového systému

 

Zdeněk Petr

e-mail:  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Ing. Michaela Nováková

Kontaktní údaje pověřence jsou uveřejněny též na webových stránkách: www.nemocnicekladno.cz

Účel zpracování osobních údajů

Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem:

·         Zvýšení bezpečnosti pracovního prostředí zdravotnického zařízení

·         Ochrana majetku, informací a osob

·         Zajištění pohybu osob a materiálu (prostupnost koridorů) podle Traumatologického plánu

·         Ochrana dalších chráněných zájmů ON Kladno

Právní základ zpracování osobních údajů

V souladu s obecným nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně osobních údajů, zpracování osobních údajů zaměstnanců/pacientů s použitím kamerového záznamu je nezbytné pro účely oprávněných zájmů ON Kladno dle čl. 6 odst. 1 písm. f) uvedeného nařízení.

Záznam z kamerového systému není určen pro sledování zaměstnanců a nebude používán v pracovněprávní oblasti (nejedná se o sledování dle § 316 odst. 2 zákoníku práce). Tím není vyloučeno, že ve výjimečných a řádně odůvodněných případech
lze záznam použít i pro kontrolu plnění povinnosti zaměstnanců.

Rozsah zpracovávaných osobních údajů

Evidence obsahuje následující osobní údaje:

Fotografie nebo video záznam zaměstnance/pacienta/dalších osob (návštěvy, dodavatelé atp.)

Doba uložení osobních údajů

Lhůta pro uchování osobních údajů byla stanovena na 6 dní. Přístup k online náhledu má ostraha ON Kladno. Všechny osoby s přístupem mají zakázáno pořizovat jakýmkoli způsobem obrazové záznamy, např. mobilním telefonem.

Příjemci osobních údajů

Soud, policie, státní zástupce

Předání do zahraničí

Správce nepředává osobní údaje mezinárodním organizacím či do třetích zemí.

Práva subjektu údajů

 

·         Právo na přístup k osobním údajům (čl. 15 obecného nařízení)

Zajištěno na základě žádosti subjektu údajů,

·         Právo na výmaz osobních údajů (čl. 17 obecného nařízení)

Právo na výmaz osobních údajů může subjekt údajů uplatnit pouze, pokud by ze strany správce docházelo ke zpracování osobních údajů, u nichž pominul účel jejich zpracování. 

·         Právo vznést námitku (čl. 21 obecného nařízení)

·         Právo podat stížnost u Úřadu jako dozorového úřadu (čl. 77 obecného nařízení)

Každý subjekt údajů (pokud se domnívá, že došlo k porušení obecného nařízení) má právo podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, tel. +420 234 665 111, e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Automatizované rozhodování, včetně profilování

Není prováděno.

Dokumenty ke stažení

pdfZásady ochrany osobních údajů pro zaměstnance r. 2022 
pdfZásady ochrany osobních údajů při náboru r. 2022 
pdfZáznamy o zpracování osobních údajů r. 2023

pdfF 005 Žádost SU
pdfF 229 Souhlas se zpracováním SU
pdfF 006 Žádost a záznam k pořízení výpisu, opisu nebo kopie zdravotnické dokumentace
pdfD 035 Informace o zpracování osobních údajů zaměstnanců/pacientů a dalších osob v rámci kamerového systému

 

Verze: 3.0
Platnost: 23. května 2023